Tuesday, 4 December 2012

At Kimleng !

Sakittt jiwa aku dengan kawan dia .. grrr .. mulut mcm *tuttttt* hehe .. nasib baek ramai org taw , kalau x .. dh lame aku simbah air kt muke kaw ... haishhhh !! sabar jelah dgn mkluk sorang tu . dah lh muke x boleh blahh .. aku tumb0k muke kaw baru tahu ... boleh mamat tu cakap adik balqis sekma*whatever* . Agak2 lahh .. dh budak kecik mmg lh mcm tu ,, mcm lh ko x penah jadi budak kecik , macam lh mase ko kecik ko perfect sangat !! cermin muke tu dulu ... aku rase ko lagi  teruk dari budak tu ... grrrr !! dan aku nk bagi thu kau .. budak tu sekma2 pun comel . tak macam ko .. hampehhhhh :P lalalaalalalalala ......

#look at yourself first#


No comments:

Post a Comment