Monday, 24 December 2012

pelbagai dugaan yang datang :(

Ya-Allah .. skrunk nk macam2 dugaan yang datang .. kali ni , kawan dengan kawan plak . urmmm , APTB !! ape masalah budak tu pun aku tak tahu . muke tgk baek tapi sebenarnye macam SETAN !! Grrrrr = =" . ape lah nak jadi budak zaman skrunk ni .. budak2 , giler ke bongek ah ? xde keje laen ke ko nak buat .. Atoiiyaiii ... ade juga manusia macam ko erk ?! aku harap sangat suatu hari nnti ko dapat balasan yang setimpal dengan perbuatan ko ni !!

No comments:

Post a Comment