Tuesday, 11 December 2012

pindah SeKOlahhh !!

Perbualan aku dengan abang & mak :

abg : mok tahun depan tak nak pindah sekolah ke ? sekolah dato ..
mak : nak buat apa pindah sekolah .. ouke lh tu sekolah sungai abong dekat dengan rumah .
aku : owg nak pindah form 4 lhh .. hehe , masuk asrama :D
mak : ada hati nk masuk asrama , ingat duduk asrama senang ke ? nanti kene buli dengan budak2 ni ..
abg : tahu takpe .. pikih masak2 dulu kalau nk masuk asrama ..
aku : urmm .. takpe lah tak jadi nak pindah , nanti rindu kat mak susah . haha .. 
mak : rindu kat mak ke ? rindu dengan masak kn mak ?
aku : dua2 pun boleh .. hehe , nanti lapar susah .. baek duduk rumah .. banyak makanan .. hehe :D

# pergi kat meja makan , amik ayam goreng seketul MAKAN hehe .. 

No comments:

Post a Comment