Thursday 6 December 2012

tak suke !

aku tak suke gilerr kalau orang bace status aku kuat2 depan aku plak tuu .. macam si gemuk ah .. kalau dia buka blog aku pastu mase tu dia tengah call aku , mesti dia bace kuat2 ,, haishhh .. tak boleh bace dalam hati ke ? geram jekkk ... haha ,, sabar jelah dengan si gemuk ni .. hehe . lagi satu , si gemuk ni , memang suke ungkit2 cite lame .. aku pun x boleh buat ape kalau dia dh ungkit .. hanye boleh kate " ye .. ye .. ye .. sorryyy" haha .... kalau aku lawan cakap dia .. aku mesti kalah .. sebab dia ni memang pandai bercakap .. macam2 lahh nnti dia cakap .. sampai aku mengalah n dia menang .. haha ... awak ... awakkk ... APTB , dia paling x suke kalau aku cakap macam ni "suke hati awak lah nak buat ape , asalkan awak bhagia" nnti mesti dia geramm .. haha , pastu dia akan cakap macam ni "kan orang cakap jangan cakap macam ni , dah bapew kali orang cakap , orang paling x suke kalau dia cakap macam ni" haha ... membebel jekk kejenye .. haha .. sabar jelahhh ..

:: awak , awak .. awak jangan marah taw hehe .. happy2 jekkk  , ape pun orang akan sentiase menjadi pendengar setia dia :) hehe .. dan ape pun yang berlaku kite akan senyummmm jekkk untuk tenangkan fikiran .. hehe , always smiling ::

No comments:

Post a Comment