Sunday 27 May 2012

BUKA BUKU BARU :)

 Mula2 aku jumpew die dekat pintu masuk skulah mase tu aku x thu lagi name die.Aku teguh die "nak aku masukkan baju ko ke?", pas tu die cakap"boleh gak",aku dengan kawan aku ketawe je...:) beberapew hari selepas tu, atiqah cakap kat aku yang budak ari tu suke aku.Aku tnye atiqah.,napew izzat suke aku(baru tahu name budak ari tu),atiqah cakap sebab muke aku mcm muke adik die.Sejak pade tu,aku pade tu..aku jumpew izzat malu2.Seminggu lepas tu,kite owang kapel.Tapi bdk2 ni ckp yg izzat suke atiqah..sebab rapat /mesra dgn atiqah,aku dah tahu hal sebenar..jadi aku buat bodoh je budak2 ni ckp.Sebab aku percaye kat kwn2 aku n izzat..aku arap die owang x tipu aku..:)  hope die lebih baek daripade ex2 aku yg laen :')

#syahizzat <3

No comments:

Post a Comment